نوشته شده توسط : Rahim

نرم افزارهای متعددی در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته یا پاک شده بصورت تصادفی از روی هارد دیسک وجود دارند، هر یک از این نرم افزارهای بازیابی کارکرد متفاوتی دارند، بدین معنی که قدرت آنها در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته متفاوت می باشد، یکی از نرم افزارهای قدرتمند و نسبتا جدید در این زمینه که رایگان بودن آن از مزیت های اصلی آن می باشد، ابزار قدرتمند Recuva با تلفظ “Recover” به معنی بازیابی می باشد، که ابزاری مفید ، کم حجم وسبک با لایسنس رایگان برای سیستم عامل ویندوز می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به آسانی بتوانید اطلاعات و فایلهایی را که بصورت تصادفی از روی سیستم شما پاک شده اند را بازگردانی نمایید. این فایلها شامل آنهایی که از داخل سطل آشغال ویندوز خالی شده اند و نیز تصاویر و دیگر فایلهایی که توسط کاربر بصورت اتفاقی از روی کارتهای حافظه دوربین های دیجیتال یا پخش کننده MP3  حذف شده اند نیز می شود. این نرم افزار همچنین فایلهایی را که از روی آی پاد شما و یا به واسطه وجود باگ ها ، نقصان های سیستمی و نیز ویروس ها پاک شده اند نیز بازگردانی می نماید.

 

recuva بازیابی آسان اطلاعات از دست رفته توسط Recuva 1.32.444

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بازیابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: بازگردانی اطلاعات Ipod , بازگردانی فایل های mp3 , بازگردانی فایل های پاک شده , بازیابی اطلاعات آی پاد , بازیابی اطلاعات از دست رفته , بازیابی اطلاعات هارد , بازیابی اطلاعات پاک شده , دانلود برنامه Recovery , دانلود برنامه بازیابی اطلاعات , دانلود برنامه ریکاوری , دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات , ریکاوری هارد , ریکاوری هارد دیسک , نرم افزار Recovery اطلاعات ,
:: بازدید از این مطلب : 663
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

آیا تا با حال با مشکل از بین رفتن فایل ها مواجه شده اید؟ به عنوان مثال شما در هارد دیسک خود اطلاعات گوناگونی نگهداری می کنید که هر یک از آن بنا به هر دلیلی می توان برای شما دارای ارزش بالا باشد . به عنوان مثال شما در قسمتی از هارد خود سری عکس های خانوادگی و قدیمی خود را که یاد آور خاطرات شما با اطرافیانتان می باشد نگهداری می کنید و این عکس ها برای شما دارای ارزش زیادی می باشند. یا اینکه ممکن است شما از چندین سند متنی که در آن اطلاعات مهم کاری شما نوشته شده است و از لحاظ کاری ممکن این اطلاعا برای شما بسیار حیاتی باشد. حال تصور کنید کامپیوتر شما دچار یک ویروس شده و تمامی این اطلاعات ارزشمند را از روی هارد شما پاک کرده است ! حال چه می کنید؟ با مشهورترین برنامه ریکاوری میتوانید اطلاعات از دست رفته خودتان را بازیابی کنید.

 

Recover%20My%20Files بازیابی اطلاعات با نرم افزار Recover My Files 4.0.4.448

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بازیابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: باز گرداندن اطلاعات پاک شده , بازیابی هارد , دانلود برنامه Recovery , دانلود برنامه بازیابی اطلاعات , دانلود برنامه ریکاوری , ریکاوری هارد , ریکاوری هارد دیسک ,
:: بازدید از این مطلب : 598
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

یک ابزار بسیار سودمند برای بازگردانی و یافتن پسورد فایل Rar که شما آنها را فراموش کرده اید . این نرم افزار از روش های تخصصی برای پیدا کردن پسورد فایل های Rar استفاده می کند . کار با این نرم افزار بسیار ساده است به گونه ای که شما فایل خود را انتخاب کرده و سپس با چند کلیک نرم افزار پسورد را برای شما پیدا خواهد کرد . این برنامه بسیار کاربردی است و در بعضی از مواقع بسیار اثر گذار و رهایی بخش خواهد بود . همچنین شما می توانید چندین فایل را باهم مورد اسکن قرار دهید .

 

zip password box بازیابی پسورد فایل های Rar با استفاده از RAR Password Recovery Magic v6.1

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بازیابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: باز کردن قفل فایل های rar , باز کردن قفل پوشه ها , دانلود برنامه ی قفل شکن , دانلود نسخه جدید RAR Password Recovery Magic , نرم افزار پيدا كردن پسورد , پیدا کردن پسورد ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

شرکت WinMend یک شرکت نرم افزار در زمینه ارائه برنامه هایی در زمینه بهینه سازی ، حفاظت و نگهداری از سیستم می باشد . این بار این شرکت دست به تولید نرم افزار برای بازیابی اطلاعات پاک شده زده است. پي سي ايكس نیز با ارائه نسخه جدید یکی از نرم افزارهای این شرکت در نظر دارد در این زمینه به کاربران خود کمک کند.
WinMend Data Recovery یک نرم افزار مبتنی بر ویندوز می باشد برای بازیابی اطلاعات و داده های پاک شده . این برنامه قابلیت بازگردانی اطلاعات از روی  FAT12/ FAT16/FAT32/NTFs/NTFs5 را دارا می باشد . این نرم افزار قدرتمند توانایی اسکن درایوهای هارد دیسک ، دیسک های فلش ، حافظه های کارت را برای بازیابی اطلاعات گم شده و پاک شده را دارا می باشد . این پاک شدن چه بر اثر فرمت یا پاک شدن بر اثر اتفاق یا با دستور خود کاربر باشد ، با این نرم افزار قابل بازیابی می باشد . WinMend Data Recovery با عملکردهای منحصر به فرد خود با سرعت بالا درایوهای قابل پشتیبانی را اسکن و با اطمینان و آسودگی خاطر اطلاعاتی را که پیدا کرده است و قابل بازیابی است را به شما نمایش می دهد . این فرایند بسیار سالم و بدون هیچ تاثیر منفی بر روی سیستم شما می باشد . این نرم افزار دارای قسمت اسکن کامل می باشد که در صورتی که قسمت اسکن سریع نتوانست فایل مورد نظر شما را پیدا کند ، با این قسمت شما شانس بیشتری را خواهید داشت.

 

win mind data recovery نرم افزار قدرتمند بازيابی اطلاعات پاك شده WinMend Data Recovery 1.33

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بازیابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار بازگرداندن اطلاعات پاک شده , نرم افزار بازیابی اطلاعات , نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده ,
:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

امروزه از فلش درایوهای USB استفاده بسیاری می شود، استفاده های مختلفی از ذخیره اطلاعات شخصی گرفته تا استفاده به عنوان وسیله ای قابل حمل برای حمل دسکتاپ شما. چه برای استفاده به عنوان وسیله ای به منظور ذخیره عکسهای شخصی و چه استفاده برای ذخیره اطلاعات تجاری و اداری برای افرادی که دائما درحال سفر هستند، فلش درایود USB وسیله ای سودمند برای انتقال اطلاعات می باشد. از دست دادن فایل ها و فولدرهای درون درایو USB می تواند بسیار ناامید کننده باشد، نرم افزار USB Flash Drive Data Recovery تمامی مدیای دیجیتال شما را اسکن نموده و ساده ترین روش را برای بازیابی اطلاعات از دست رفته ویا اطلاعات حذف شده تصادفی را به شما ارائه می نماید. آنالیز دقیق مدیای آسیب دیده با استفاده از ابزارهای فناوری پیشرفته و تکنیک های مختلف ، بهترین نتایج را به سادگی هر چه تمامتر و با صرفه جویی در زمان به شما ارائه می نماید.

usb falsh data recovery بازیابی آسان اطلاعات از درایو USB با USB Flash Drive Data Recovery v7.0

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بازیابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: برنامه بازیابی اطلاعات فلش , دانلود نرم افزار USB Flash Drive Data Recovery , دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات , نرم افزار بازیابی اطلاعات , نرم افزار بازیابی اطلاعات فلش , نرم افزار بازیابی اطلاعات مموری , نرم افزار برگرداندن اطلاعات فلش ,
:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Professional Recover-Center  نرم افزار ساده و سبک که قادر است تا فایل های پاک شده به صورت معمول از روی هارددیسک و دیگر حافظه ها را بازیابی کند ، البته نه فقط فایل های حذف شده به صورت معمول بلکه درایوهایی که به صورت کامل فرمت هم شده باشند امکان بازیابی اطلاعاتشان به واسطه استفاده از این ابزار وجود دارد. فرقی ندارد فایل هایی که پاک شده اند چه فرمتی داشته باشند چرا که این ابزار با سرعتی بسیار مناسب بخش های مختلف پارتیشن ها را اسکن و هر فایلی که پاک شده باشد را بازیابی می کند. سازگاری با انواع سیستم فایل ها از FAT12 گرفته تا NTFS خیال کاربران را از این بابت هم راحت خواهد کرد. سرعت بسیار مناسب در اسکن حافظه های مختلف ، واسط کاربری ساده اما جذاب نرم افزار ، بازیابی با همان نام پاک شده و پشتیبانی از استاندارد Unicode و قابلیت های متعدد دیگر که در نسخه ی جدید نرم افزار Professional Recover-Center قابل استفاده خواهد بود.

 

Professional Recover Center بازیابی اطلاعات از دست رفته با نرم افزار Professional Recover Center 1.4

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بازیابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: Professional Recover-Center , بازیابی اطلاعات از دست رفته با نرم افزار Professional Recover-Center 1 , 4 , برنامه Professional Recover-Center , دانلود , دانلود Professional Recover-Center , دانلود نرم افزار Professional Recover-Center , نرم افزار Professional Recover-Center ,
:: بازدید از این مطلب : 1007
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

NETGATE Data Backup v1.0.305 میتواند از تمامی اطلاعات مهم شما اعم از عکس ، فیلم ، موزیک ، اسناد و هر فایل دیگری نسخه پشتیبانی تهیه کند. یکی از قابلیت های فوق العاده و منحصربفرد این نرم افزار گرفتن نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی سایت یا وبلاگ شما در اینترنت است به گونه ای که این نرم افزار میتواند از بانک های اطلاعاتی MySQL/PHP نسخه پشتیبان تهیه کند. البته توانایی های NETGATE Data Backup به همینجا ختم نمی شوند امکان بک آپ گیری از اطلاعات سیستمی نظیر رجیستری ویندوز . بازگردانی آن در مواقع ضروری نیز در خط کاری این نرم افزار گنجانده شده است. تنظیم زمان و روز معین برای گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات مختلف که باعث می شود در صورتی فراموشی شما نرم افزار به طور اتوماتیک فرایند بک آپ گیری را انجام دهد نیز یک توانایی بسیار مهم است که این نرم افزار از آن غافل نشده است.
نکته جالب در مورد NETGATE Data Backup این است که حوزه کاری وسیعی را دربرگرفته به طوری قابلیت هایی نظیر یکپارچه سازی رجیستری ویندوز ، مدیریت استارت آپ ویندوز و همچنین حذف کامل و استاندارد نرم افزارهای نصب شده در ویندوز نیز از آن نرم افزاری کامل ساخته است.

 

NETGATE Data Backup v1.0.305 تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات با NETGATE Data Backup v1.0.305

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , فایل پشتیبان , بازیابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: دانلود NETGATE Data Backup v1 , 0 , 305 , دانلود با لینک مستقیم NETGATE Data Backup v1 , 0 , 305 دانلود رایگان نرم افزار بک آپ گرفتن , دانلود رایگان NETGATE Data Backup v1 , 0 , 305 , دانلود رایگان نرم افزار ریکاور کردن , دانلود نرم افزار backup , دانلود نرم افزار NETGATE Data Backup v1 , 0 , 305 , دانلود نرم افزار بک آپ گیری , دانلود نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان ,
:: بازدید از این مطلب : 1264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

گاهی اوقات اطلاعات برخی سی دی ها و دی وی دی ها به علت خش دار بودن و یا هر دلیل دیگری قابل خواندن توسط دستگاه های معمول نیست. اما نگران نباشید! برای حل این مشکل می توانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات خود را بازیابی کرده و مجدداَ ذخیره نمایید. همانطور که اشاره شد این نرم افزار جهت کپی اطلاعات روی انواع دیسک ، به خصوص دیسک های اسیب دیده به کار می رود.CDRoller شامل مجموعه ابزارهای قدرتمندی است که استفاده از آنها نیز بسیار آسان است و از آن برای ترمیم و بازیابی داده ها از CD/DVD استفاده می شود.CDRoller از سیستم فایل ISO 9660 پشتیبانی می کند که شامل: ملحقات مایکروسافت برای نام های طولانی می باشد که به اصطلاح ملحقات Joliet نامیده می شود. همچنین از دیسک هایی که با سیستم فایل UDF قالب بندی شده اند که شامل: ورژن های ۱٫۰۲, ۱٫۵۰, ۲٫۰, ۲٫۰۱ و نیز فرمت UDF Bridge می باشد و مجموعه وسیعی از فرمت های CD, CD-R, CD-RW و DVD همانند: CD-DA, CD-ROM, CD-WO, CD-ROM XA و Mixed-Mode CD, Stamped multisession CD, CD-MRW ("Mt. Rainier" CD-RW), DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD-RAM نیز پشتیبانی می کند.

 

CDRoller 8.90.95 بازگردانی اطلاعات خراب دیسکها با CDRoller 8.90.95

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بازیابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: دانلود CDRoller 8 , 90 , 95 , دانلود با لینک مستقیم CDRoller 8 , 90 , 95 دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات , دانلود رایگان CDRoller 8 , 90 , 95 , دانلود نرم افزار CDRoller 8 , 90 , 95 , دانلود نرم افزار برای برگرداندن آهنگ های پاک شده , دانلود نرم افزار برگرداندن اطلاعات پاک شده , دانلود نرم افزار ریکاور کردن فایل ها ,
:: بازدید از این مطلب : 1127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

BCWipe نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به پاکسازی کامل اطلاعات می باشند. به وسیله این نرم افزار می توان فایل های مختلف با فرمت های گوناگون را به صورت کامل از هارد دیسک به گونه ای پاکسازی نمود که دیگر قابلیت بازیابی فایل ها با برنامه های بازیابی اطلاعات نیز ممکن نیست. این نرم افزار با ویژگی تکه تکه نمودن اطلاعات و فایل ها مانع از بازیابی آن ها می شود . همچنین به کمک ابزار موجود در این نرم افزار می توان کلیه هارد را به صورت ایمن فرمت نمود و تمامی اطلاعات را تا آخرین بایت از بین برد. انتخاب فایل های مشخص شده توسط خود کاربر و نابودی آن ها نیز از ویژگی های دیگر این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Jetico می باشد.

 

Jetico BCWipe غیر قابل بازیابی کردن فایل های حذف شده با Jetico BCWipe 5.00.5

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , بازیابی اطلاعات , ,
:: برچسب‌ها: Jetico BCWipe 5 , 00 , 5 , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار با لينک مستقيم , غیر قابل بازیابی کردن فایل های حذف شده با Jetico BCWipe 5 , 00 , 5 ,
:: بازدید از این مطلب : 1165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد